About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Saturday, November 26, 2011

No Tittle 2

Assalammualaikum..

Ya allah.
Hanya kau mengetahui segala-galanya..
Aku hanya berserah kepada Mu
Setiap manusia mempunyai kelemahan, dan sekarang aku hanya tawakal dengan apa yang berlaku,
Tiada lagi airmata untuk dikeluarkan lagi, wanita memang golongan yang lemah..
Mereka lemah dengan perasaan mereka, bukan yang lain. Wanita mempunyai perasaan yang halus dan mudah terusik..
jangan sesekali kaum adam mengkhianatinya.. Wanita seharusnya saling memahami. jika antara kita yang salah.jangan jatuhkan nya.
Sebaliknya kita menasihati, memberi semangat, petunjuk,.Tahu tak .. hati wanita sentiasa ada perasaan berhati-hati.Jangan sesekali menyalahkan perasaan itu. Sedangkan orang yang sudah lama mendirikan rumahtangga boleh runtuh disebabkan ketidakjujuran dan sebagainya.. inikan pula hubungan kasih yang baru.

Jangan setiap apa yang wanita ingin perkatakan ..kaum adam membantah. Dimana hak wanita untuk bersuara? Fikirkan lah.. jika wanita benar-benar sayang kaum adam. ia memang bermaksud.
*aku hanya ada blog ini untuk aku luahkan segala ape yang aku rasa... aku harap janganlah insan tersebut menyalahgunakan blog aku.,. ini tempat aku boleh menulis ..hak aku.. *

Sekian.... :-*

No comments:

Post a Comment