About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Wednesday, November 30, 2011

Cintaku yang satu

Assalammualaikum..

Hai kawan-kawan.Hari ini hati diulit bak bunga rose sebab mama masak laksa johor.Aku nie nama jer orang johor,tapi nak makan makanan yang satu ini punyalah susah.Try jugak cari dekat selangor and area kl.tapi tak jumpa pun.Mengidam ?*amboi belum apa-apa dah mengidam* teringin sangat nak makan.Sejak start puasa lagi dah dok mencari-cari.Sekarang dah tinggal ngap jer tu.Tapi sementara tunggu laksa siap,adik alesya dok sibuk ngacau mama nak masak.So ambik langkah bersiap sedia! Kita larikan alesya..bawak naik atas tutup pintu! Haa ternganga alesya kejap.


Then dok jalan kanan kiri pikir nak buat ape dengan budak kecil yang satu ni.Haa dapat dah.Kita meka up kan muke dia.Alesya nie even baru 2tahun,tapi ya ampun kalau bab make up muke dia taknak kalah dengan yang lain.Akulah yang seksa sebab sponser utama bahan make up.Kejap saja nak tengok bedak,eyeliner..dalam keadaan molek,sampai dekat tangan alesya,nana,kila.. ya ampun! So malas nak panjangkan cerita korang tengoklah entry bergambar ini ok :)



ok fine. buat muke suci dalam hati ada bunga rose dah berkembang sebab kakak nak make up kan titew :)


ok fine.! kakak dapat kiss dari kite. sukelah lettew..


ok fine.! kakak baru start sikit saya dah menggatal nak bergambar ! ups :*


ok fine ! saya memang suke buat kakak marah saya! nanti dia cepat tua. hikhok !


dan sekarang hasil kesabaran kakak saya :-)..


sekarang memang terserlah muke kepalsuan ku :)


haaa korang semua.! tengoklah muke saya . jeles lettew :p


'jambu' bibir saya.. kakak love you more!


kan mak andam menyibuklah.. baru nak buat entry kali nie xda muke dia. tattraaa. KAKAK saya..


sekian sahaja entry khas 'alesya alya' untuk kali ini.. lain kali kita jumpa lagi  ;kalau kakak bagi hikhok!

Wahh! kau alesya. kelaaas gitu.memang entry ini kakak buat untuk awak sayang.!Itulah hasil selepas kami bertekak,menangis,ketawa sama-sama untuk menyiapkan cintaku yang satu ini.Turun bawah terus makan laksa johor. penat nak mengngadap muke alesya nie.. akhir sekali gambar ini sangat dia menunjukkan 'terima kasih' alesya untuk kakak ... ngeee nasib baik adik !


orang suruh senyum,,dia buat muke xikhlas.. geram saja.! nasib baik adik !grr 

Sekian :-*

1 comment:

  1. ..wahh!!buleh wat iklan kt tv ni..alesya dulu n skrg..hahaha :-)

    ReplyDelete