About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Sunday, August 14, 2011

Apa saya buat kalau..

Assalammualaikum..

Hai blogku tarchintaa.. *ahcummm* hiess bersin aku masuk blog nie.. eis..eis.. meh sini aku nak penuhkan balik entry dalam blog nie. Mesti korang akan tanya apa yang aku akan buat kalau...
haaa kalau apa tu?/ *wink..wink..*


Jeng..jeng.. eis penuh kontroversi lah kau nie amani..












Pertama :-
Apa yang saya akan buat kalau saya .... malu..

  • saya akan menutup malu saja itu dengan cakap merepek ntah apa..then saya akan buat muka tak bersalah... saya memang muka tak reti cover malu.. so takkan ada masalah buat saya kalau nak mengaku yang saya malu time tu jugak.
  • saya akan minum terus minumam depan mata saya dan terus tukar topic saya pula jenis yang cakap dengan penuh confident.. haha bantai jer kalau salah pun lantak kaulah.. tapi kalau dah malu.. -,- jangan tanya lagi~!
Kedua:-
Apa yang saya akan buat kalau..... marah

  • saya akan dengar lagu kuat-kuat sesuka hati.. sebab kalau pukul benda pakai tangan .. diri sendiri yang sakit kan.. so baik kita dengar lagu sambil tu dapat jugak hafal lirik daripada mencarut....
  • saya akan cakap sorang sorang depan cermin.. lebih baik macam tu daripada mencarut dalam facebook atau nak ceritakan semua hal peribadi dalam facebook .. apalah.kalau ada otak baik kita guna cara yang orang takkan tahu kita sedang marah ....ini cara saya ok so kepada sesiapa terasa jangan nak pertikaikan pulak,....


Ketiga :-
Apa yang saya akan buat kalau..... malas.

  • saya akan biarkan bilik saya macam dilanda tsunami .then baru saya puas..lantak laa orang dah membebel,tapi kalau diri dah memang malas eis jangan citerr laa lantak kaulah bilik..
  • saya akan biarkan meja study saja penuh dengan barang.kertas.kadang2 tudung semua campak atas tu jer.. then kalau barang dah hilang baru kau menggelabah nak cari..


Keempat :-
Apa yang saya akan buat kalau........ tengah feeling habis..

  • saya akan mendengar genre lagu fav saya iaitu genre sentimental.. layan laa lagu slow sorang-sorang.. lagi layan kalau lagu korea slow2 tu ..ambik kau memang tangkap feeling habis.lantak laa guruh  ke hujan lebat ke.. peduli apa,
  • saya sanggup tengok balim drama korea yang panjang giler tu... haha memang sanggup layari web semata-mata nak tengok balik cerita korea tu..haaa feeling laa lepas tu..dah memang fav aku korea.. tangkap feeling habis


Kelima :- 
Apa yang saya akan buat kalau ........rajin.

  • haa ini memang tabiat saya yang mama saya akan suka.kalau saya dah terlalu rajin.. tingkap pun saya akan lap 2-3 kali tau.kalu saya rajin nak tahu mesti pagi pagi lagi mama saya dah dapat tahu dengan cara? saya akan memasak sarapan untuk keluarga tanpa disuruh.. HEHE kalau dah rajin sangant tu samapi orang lain nak tolong pun tak boleh .tak kasik! jangan harap aku sorang jer yang boley!
  • saya akan menghiaskan bilik saya dengan benda-benda yang comel. segala benda yang orang xnk punsaya akan buat benda tu macam kraft.. cara takk ? dan saya akan mengubah suai decorate blog saya ini.. :)
sekian itu sahajalah.. -done with this entry -xoxo


mood: happy sebab rumah dekat unisel nie berwajah baru hasil tangan izzaty dan ayu .. heart korang berdua... 

1 comment: