About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Thursday, August 18, 2011

story morry mama & ayah

Assalammualaikum..

Halo semua. Chill ok hari nie? huh! Semalam aku rasa boring sangat hidup nie.Apa yang aku belum buat eak? Rase semua dah. Basuh baju, sidai baju, lipat baju .. eaa kalau boleh memang semalam diri ini dengan baju jer. Jap. jap.. nak ingat balik lepas tu.apa ye saya belum buat ? Sekali bukak lappy kesayangan ,peneman aku ini,tetiba nampak gambar ayah dengan mama.YA ALLAH! anak derhaka betullah kau nie!! hahah mama sendiri pun kau lupa nak call.Tanpa nak buang masa even dua saat pon,terus capai hp then tit..tot..tit.. tuut..tuut..tuut.


Finally: mama angkat telepon.. sukaa nya saya dengar suara insan itu :'()..Mama terus panggil si kecik tomey mulut petah cakap tu.Eis mama nie aku nak cakap dengan dia,bukan budak baru belajar cakap tu! heee :D grrr.Then mama start sorty morry dulu.. dia cerita sekarang mama buzzy buat ceramah bahasa melayu .KAN. Mak cikgu bahasa melayu,tapi anak dekat rumah tu semua nak demand dengan mak sendiri.Cakap sesedap rasa dah hilang segala tatabahasa. haha.But kakak proud with u mama. Now dah jadi tukang cakap cakap untuk subjek bm tu*gaya saida* Haha kesian si ayah ku kene tinggal jer dengan mama hahah. chill ayah ok.


siapa saya?? =)


saya anak ayah saya =)

kalau dah besar?? .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v

saya anak manja mama saya =)

Tapi kalau dah masuk unisel nie,saya sudah menjadi anak manja mereka berdua.Ramai tak percaya saya anak sulung.sebab saya agak manja dan dulu dimanjakan ok.Sekali dapat study jauh-jauh, ambik kau sebijik! Nak meraung pon tutup muka dengan bantal jer.Bulan puasa inilah kali pertama dalam hidup aku,kalau kat keluarga dah ada Books of record memang dah boleh tulis nama aku dalam buku tu. Haha,tak dapat lerr den nak merase mak nab masak sodap sodap.But sekali aku dah balik memang taknak balik sini dah!Amboi!demand sungguh anak pakcik shamsuri.Mama kadang-kadang tanyer masak apa? ada ker cakap takda mood nak masak .Sebab? Anak-anak semua takda dekat ruma means yang besar semua dah tak tinggal dalam ruma . myself tercampak dekat selangor,mt brother dekat dalam asrama sana tu. So dy untunglaa tak macam asrama aku dulu. sekali jer dapat balik buka puasa,dia eiaa demamnd sungguh sekolah bagi student balik 2minggu sekali.Haa ayun tak mencabarlah.heheh *diri sudah dilanda virus kejealousan*


nielah semua manusia yang demand dalam rumah saya =) (termasuk si kecik botak tu ea)
just aina jer geng dengan mama and ayah!
err!aina UNTUNGLAAAA. :p

1 comment:

  1. mcm x cye jep kow nk sulung dowh .. same lorh ngn aq .. tpy aq ingt kow ank bongsu dowh .. sbb kow cngt manje .. bljar elok2 ea .. hehehehe :)

    ReplyDelete