About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Friday, August 12, 2011

Amani vs Alesya.

Assalammualaikum..

Halo ya teman sekalian.Waduh aku kangen sekali sama ini empunya belog.Udah lama banget yaa Cik Anggun enggak menulis disini. :'( dia udah punya yang lain yaa? abis gue ini dicampakkan aja.wuaaaa.. 


Oit memang aku takkan nak curang la dengan kau, sengal punya belog!Well dekat sini just nak inform dekat sesiapa yang before this maybe u all ada terbaca satu post about Cik Anggun introduce someone ..(ada yang tak baca lagi maybe) and kalau sesiapa yang perasan my status already change. Yes that true.That what i always say kita merancang But Allah know everything about our life.But it okay I dont want write anything about this sad love story.Ok readers.. mesti pelik+apa kejadahnya laa tajuk entry dekat atas tu ea.Siapalah budak alesya nie. cantik sangat ker kau tu !!*sambil melipat-lipat lengan baju bersiap sedia*
opssss ea.. ea.. nie alesya adik akulah.. hihihi.. ingatkan siapa tadi so kalau adik dah comel +cute+cantik.. heheh makna nya akak dia pun sama jugak kan..kan.. hehehe


Well like my mom told me before this .. maybe my character sometimes like mother -to-be..XOXO.. mama siapalah suami kepada anak mama nie.hahaha kidding only.Selalu aku kalau ambil gambar model utama aku siapa lagy kalau bukan my little cute adik the one and only laaaa Alesya Alya..that why laa cousin aku,kawan dalam alam maya... nie semua ingat dia nie anak aku.hahahahah lawakk king betol!!*apapuntakboleh*


Nak tengok separuh gambar Cik Anggun dengan baby alesya... kejap eaaa.. scroll bawah tau.. :-




this is when alesya start become moody.. cepat2 bukak notebook then on webcem kompem terus diam.after  that terus continue non stop.. tapi sayang memory gamabr simpan dlm notebook //.then tangan dok gatai pergi tekan dekat button delete..!! grrr










this situation terjadi apabila si kakak nak keluar,si adik pelik kenapa kakak cantik2 tapy dia belom siap lagy..mata alesya mase tu siap tengok lagy perbezaan baju dia dengan aku.So solution nya ialah sebelum dia keluarkan suara marhaban dia baik aku bukak dulu webcem.. then buatlaa cerita dongeng dengan dia.cakap


kakak: sayang kakak cantik2 nie nak ambik gambar dengan iesya laa
then baru dia buat action macam dekat atas tu..














this situation pulak malam sebelum aku nak berangkat pergi selangor.dorang boley pulak buat tariaan AF atas katil aku.so sebelum volume suara aku jadi macam Ning Baizura. dorang yang ajak aku ber webce.. haa tau korang takot.. paling kelakar alesaya panggil aku tapi bunyinya memang pelik.. kakak = kattak eisss nasib baik anak orang.. kalau tak dah lame kene hempuk dengan aku.



situasi yang ini pulak terjadi apabila si kakak yang sangat excited ambik gambar then si adik yang tiada mood. Aku pun pelik +ajaib gler masetu. selalu bukan dia ke queen control kalau bab bergambar nie. masa tu dia baru lepas minum susu,aku apalagi terus bangunkan dia sebelum dia start mengantuk.korang sendiri tengoklaa muke dia dengan cik anggun macam mane . sungguh berbeza yaa..


kakak adik nanak laa.. ! grrr
arggghh tak kira nak tak nak.. bak sini badan kau.. hahah!


tengok IKHLAS kan muka dia bergambar dengan aku.!sengall punya adik


*opss kakak saya memang terlalu sayangkan saya.. sebab tu saya buat muka seperti itu!
kakak memang suka paksa..!grrr


Bagi aku kalau bergambar takda alesya memang tak lengkap.Sekarang nie dah jauh dari dia,memang mula-mula dulu kekok ..tapi adik kakak still remember u dear.. if i take my camera.. it always remain me of u..Adik sekarang dah pandai apa eak?? Batang gigi tu dah bertambah belom ?? hee miss sangat2 dekat awak sayang!
ok lah kurangkan menaip kita layan jelah ea gambar-gambar nie semua.. with love :- xoxo






you all can see her face.. so cute this little angle. miss her damn much! who can sent me to her?? just can give her kiss..but cannot hug  u dear.


Nurul Alesya Alya...




Nurulamani Ashikin..




mood: sunyi.. kene tinggal dengan roommate.. balik appointment dengan doktor gigi.. 

No comments:

Post a Comment