About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Sunday, August 14, 2011

Bangun terus tunjuk muka -,-

Assalammualaikum .

Hello dunia blogger. Aku tengok blogger lain semua dah syiok cerita tentang raya. Huh! jangan cakap rayalah depan aku. Ceh tacing pulak kau amani.Bukan tacinglaa tapi diri cik anggun nie dah dalam zon HOMESICK sangat-sangat.Bangun pagi tadi actually bukan pagi sangat, dah petang baru aku tersedar.Hahaha at least mengaku tau! Malam semalam tidur memang lambat glier/ orang dah habis waktu sahur pun kami satu rumah tak tidur lagi.


Then nasib baik ada orang call aku pagi tu.Kalau tak memang yang ado aku nak terjaga.Cousin aku call tanya 


kak ila : kakak baru bangun ker?
me: hiess terlajak sikit jer..
kak ila: hahah tak per dah biase dah semua tu .. kak ila pun.
me: kenapa kak ila?
kak ila: tak nak tanye nie ,dah shopping raya belum?
me: *muka terus kerut 1000 kali* belum ... :(
kak ila: ha jom minggu depan kita shopping sekali  nak?
me: seribu kali nak !!! *wink..wink*
kak ila: oklah nanti kita set jumpa dekat mana ok.
me : ok kak ila thanks perihatin heheeeee :)


*tamat*


Then aku sambung tidur balik sebab memang terlalu mengantuk.After that  someone call my name.My housemate call me because just want to ask today nak buka dekat mana?Then i just answer mana mana pon jalan.. -,-/... then bangun balik bukak lapyy then bukak email, facebook, twitter, blog.. semua aku bukak opss lupe skype pun aku online.Then my bestie aku tengok pun online jugak so apalagi.. kalau dah rindu sangat.. ngantuk pun aku tak hiraukan .Kawan yang memang sanagt2 memahami aku. kami dah macam saudara kandung dah. takda istilah kawan tapi saudara. Sabrina . Imiss this girl so much . quite long time never seen her.Before this pernah jadi guru sama-sama dengan dia. then sha have to left us. so sad that time.Mase tengah skype tu memang macam2 kiteorg cerita. Dari A-Z.. hahha nasib baik guna skype kalau guna hp memang tak laaa nak lama-lama.. aku pun dah lupa about our conversation that time.. panjang sangat2..




this two girl belum mandi lagy and bangun terus ber skyping -,-..

lihatlah.. first time.. untuk tatapan semua hanya di BLOG anggun amani sahaja..
muka baru bangun tidur saya :).. :/

have great story morry with her. Sabrina hope u will succes and happy in ur life.  amani as ur best  friend will support u !!shaiyok girl!

Okayy done with berskyping dengan sabrina after skype. ayu terus jerit nama aku suruh mandi. :D as usual dia akan membebel dulu sebelum aku mandi she like my mother here. always manjakan saya, Mama salwa saya bersiap cantik-cantik nak keluar berbuka with ejat. Only me,ayu, and izzaty jer yang pergi berbuka dekat Pusat pelajar. Then dah samapi ingatkan nak pergi makan dekat kedai depan sebelah bank, tapi bukan rezeki kedai tu tutup ary sabtu dengan ahad.. hmm nampaknya kenelah makan dekat kedai yang lagi satu.OMG!!!! aku order nasi goreng udang .bukan nasi minyak goreng.. Harap sangat sesiapa yang berniaga dekat luar tu.. silalah kurangkan kuantiti minyak dalam masakan anda semua.Sekian!  Akibat makanan tu,balik jer dari pusat pelajar terus aku tak sedap badan,muntak pening! Ya allah sakit sangat!

Then tak tahan sangat mintak tolong ayu urutkan satu badan plus kepala. Sebab memang dah agak dah kalau makan makanan yang banyak minyak kompem migrain datang tanpa diundang!After ayu urutkan baru boley jalan,then boley buat assgmnt balik. Thank you my dear ayu !!!! ok readers.. done this entry,...-daaa-xoxo..


mood: bruupp! sahur dengan mcd!!





No comments:

Post a Comment