About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Wednesday, August 24, 2011

Rumahku & syugaku..

Assalammualaikum..

Rumahku .. dan syurgaku,.?Kenapa cakap rumah saya sekarang syuga saya? Sebab kalau balik daripada kelas jalan kaki jauhnye macam dari rumah aku ke kedai kumar dulu tu aku jalan .Tiap-tiap hari adoi.. semput nab.Kalalu rumah dekat unisel nie alhamdulilah aku dapat semua housemate yang memang sporting,gila, tak kesah.. palinglaa aku tak reti malu dengan roommate aku lerr.Miza Azman .Kau memang tahan dengan aku, haha ayat macam teruk sangat cik anggun nie.Mane ada ,just nak imaginekan dengan dialah semua benda aku buat dia tengok.Contoh aku tidur,aku kemas bilik. hehe .


Ok aku boley tunjukkan sikit bahagian dalam rumah aku. nak tengok ? scroll bawah sikit tau.sikit jer jangan dok gatai tangan tu nak banyak banyak..














eaa harap maap. nie salah bilik. ok semua nie bilik cik anggun dekat johor. adoi rindunye dekat pooh besar,dekat kasut berry tu,bantal bulu2 tu semualah saya rindu.


Ok nie baru bahagian rumah saya..di unisel..







kantoi baju kotor sebakul. =p yang itu kawan saya punyer..
kami basuh ada turn :)

nie dapur kiteorg.. nie gambar sebelum ada dapur.
now dah ada dapur ,so sesiapa yang takda kelas tu memang jady suri rumah sepenuh masa heh 



oklah tu kan.rumah bujang. penduduknya semua baru belajar nak duduk sendiri. Kalau sebelum ini ,ada yang duduk asrama ..memang masuk asrama bawak kain baju jer,tapi ini dah jadi rumah sewa sendiri,so masing2 bawak herta banda masing2.Insyallah aku balik jb nanti adalah aku bawak something.Takkan nak suruh orang lain jer kan bawak.Shame2 laa.
Ok nanti saya akan update cerita pasal satu hari bersama dengan anak yatim.di UNISEL.Banyak cerita menarik nak dikongsikan memang mood tak sabar nak berstorry morry nie.Dah macam peah nak bergosip pulak..


-done with this entry -xoxo


mood: menghitung hari saja nie..

No comments:

Post a Comment