About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Saturday, August 20, 2011

Iftar with housemate.

Assalammualaikum..

Korang dah sahur? ayioo awalnyer kau dah sahur amani.Yes saya memang sahur awal kalau dekat asrama atau dekat hostel u nie.Sebab kalau sahur ikot time dekat rumah memang tak laa aku nak bangun. paling koman memang aku bangun terus sembahyang subuh jer. Kalau bangun sahur,terlajak jelah jawabnyer.Ok now nak berstory morry aku buka puase with F3-1F-1 members..


Semuanya dah bersiap sejak pukul 6.30 lagy takot tak sempat nak ambik order lagi .Nak tunggu orang tu masak,buat air agak pukul berapa larh ea kami dapat makan.Then hari ini ubah sikit angin nak buka puasa dekat warung belakang tu.Jalan punya jalan tak sampai lagi,dalam hati biolah warung tu bukak aku dah xlarat nak makan makana dekat bazaar tu. Semuanya sama.
Ok cakap kurang tengok gambar jer eaa











ok sekian last2 kami dapat makanan setengah jam selepas azan berkumandang. Perut dah kembung minum air jer.Tapi totally oklah tapi tomyam dia tak boley lawan mak waa punyer tomyam naa. 
sekian -done with this entry -xoxo

mood: aiyoo memang sah lepas raya nak kene ganti puasa lagi.Baru ingat nak puasa penuh aishh!!






No comments:

Post a Comment