About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Tuesday, August 16, 2011

Amaran disebalik senyuman

Assalammualaikum..



haa senyum kan saya? ada makna yer sila baca ..............

Hai blogger. Wah aku kangen banget yaa sama ini belog.Hari ini punya entry nak cerita pasal hari isnin. Yaa cik anggun nak cerita dekat pembaca semua apalah yang berlaku dekat saya hari ini.As usual bangun paginyer.. then mandi dah xtau buat pape so cadangan lebih baik? facebook larh kannn. So online facebook. dalam setengah jam kemudian, kawan bilik panggil suruh tengok satu post ini daripada facebook milik seorang hamba Allah.


Ya allah sememangnya aku malu sangat apa yang dia lakukan itu. Memang dia ada hak untuk menyukai seseorang ,tapi macam aku cakap sebelum ini, perlukah kiat berkongsi semua perihal peribadi kita dalam facebook.?Perlu ker? Ok aku maafkan dia sebab mungkin dia tak tahu aku jenis perempuan yang macam mana. Lepas aku baca,aku jadi speecless.Tak tahu nak cakap apa dengan kawan bilik aku.Dulu ada pernah cakap dengan si polan nie. Even aku dah tahu pun isi hati dia macam mana ,jangan lah sampai mention nama aku,buat macam biasa. Kita kawan, sebab untuk sekarang memang aku malas nak fikir benda2 nie semua.. Agak kurang suka harap maklum. Memang sesiapa buat saya mcm tu pun memang saya kurang suke.


Then aku tak tahu apa yang kawan bilik aku bercomment dengan si dia. sampai menyebabkan sedikit salah faham.Tengok salah satu sebab macam nielah. boleh mendatangkan pergaduhan.Untuk sekian kalinya setelah lama aku mendiamkan diri. Disini saya nak cakap ,, tak salah kalau awak menyukai seseorang tapi,tolong hormat sedikit privacy orang ok.Saya tak marah awak, tapi just nak ingatkan awak.Banyak dah saya dengar pasal awak,awak tu kawan saya, so saya jenis tak suka kawan saya diburukkan ok .Harap awak faham.Jadi lepas nie awak nak tulis tentang perasaan awak tu dalam facebook ker kat mana ker.. please ,please,please. jangan lah mention nama saya. ok sekian -,-


done with this entry: xoxo..




mood: sahur makan mee sedap. masakan sendiri





2 comments:

  1. da lame ta dengar ceriter dier...
    nk msg takot kacaw plak...

    ReplyDelete
  2. oit laa mesej jelah.. insyallh xbz balas laa .. chill ok :)

    ReplyDelete