About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Friday, July 8, 2011

Kita nak berpromote nie.

Assalammualaikum..


Dalam sibuk untuk persiapan pergi ke Selangor,menyempat lagi cik anggun nak update belog malam terakhir di dalam bilik di jb.Macam nie ada kawan cik anggun dia kata terpilih untuk satu rancangan khas untuk blog kot.*tak dapat banyak info kerana kesukaran berkomunikasi disebabkan line internet agak kura-kura sikit*.
Hari tu saje meninggalkan kesan tapak blog kat tempat dia,alih-alih baca punya baca dia kata terpilih .


Wah-wah.. tulah tuah orang kita tak nampak jangan ingat blogger baru takda peluang tau. *kikiki*
well aku sebagai kawan dia memang akan support dia.
So nak jugaklah korang2 semua nie follow tau blog dia.Sememangnya dia ini seorang yang berbakat dalam bidang penulisan novel.Wow aku baca hasil penulisan dia tu memang aku tak belajar sebab memang superb!habis! Nak tengok sikit blog dia macam mane? kejap ea scroll bawah sikit jer ea..



|
|
|
|
|
v
Inilah pemilik blog yang diberi nama SHAZWANI
comel tak dia.. kawan siapakan.
sekarang dia study dekat UIAM ..
haa dulu sikit punya gila k-pop,sekarang
dia kata islamic sikit sudah.bagus2
 papehal pon aku rindu nak makan mak kau punye masakan.


korang bagilah commet dekat dia suruh dia publishkan hasil karya dia tu .kalau aku cakap kompem jawapan akan sama dicopy mase setahun yang lalu.bodek-bodek sikit tau..aku bagi jugak facebook dia supaya senang korang nak tanya pape dekat dia Maggi Mix Neslo
oklah kalian-kalin semua.. cik anggun nak tidur sudah.esok bangun diri ini sudah ada di dunia baru. jadi korang yang dah baca entri aku nie jangan lupa ya..hehehe byebye. mungkin akan meghilangkan diri buat sementara waktu sahaja.

mood: penat jer aku cari hair dryer aku rupe-rupenye adik simpan kat laci dia. !grrrr..





No comments:

Post a Comment