About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Tuesday, July 5, 2011

AUU cakk!

Assalammualaikum..

Hai blogger. haa sumpah lama gile tak update blog nie.lantak dia dah bersarang semut pun tuan empunya tak perasan.nak update apa ea.memang zero betul nak mengupdate nie.tapi buatkan orang blog memang hobi.lepas tu lantak kau lah senah oi.Haa dah ingat dah.harini aku happy gile2 bangga seh.haha nak tau kenapa ? sebabnyer..teettt mane boley kacik tau nanti ada orang jelez.tapi sumpah gua tak percaya soit benda tu terjadi pada harini. tapi nak bagitau jugak yang aku rindu g;ler kawan baik lelaki aku satu-satunya nie.aiceh kau kalau baca nie jangan nak kembang kembangkan badan kau yang kemping tu yer abby. kenapa aku suka kawan dengan dia sahaja kalau nak sharing aku lebih prefer kepada dia berbanding yang lain ar.kenal pun sekolah lama.sumpah dulu ex bf aku giler bangga ada penyakit jealous dengan dia.yelah sebab aku pun sengal dah ada pakwe dulu,tapi macam belangkas dengan si abby nie.pernah jugak aku cakap dengan abby ,"kau nak jadi bf aku tak" tapi soalan aku tu aku jawab sendiri.."aku rase kan tak sampai lima minit kau jadi bf aku pun aku dah rase pelik tak payah laa.kite berkawan jerlah.lagi best." abby pun pelik ngan aku nie tapi dia memang sporting abis banget deh.aku buat apa2 pun dia sokong. means aku buat jahat pun dia sokong tau.haa mane nak dapat kawan macam tu.aku pun sebaliknya jugak. aku rindu seh nak buat gempak kat sekolah tu cerita hot kita hahah.macam bangang jerkan abby dulu haha..well tapi sepanjang kami beradik beradik nie.. satu jer perkara yang aku dapat tentang dan memaki hamun dia sesuka hati aku.iaitu dia menolak tawaran UiTM untuk jurusan undang-undang dan lebih memilih form 6! Haa tu jer yang aku tak sokong. mase tu habis dia kene maki jer ngan aku ataupun perli ar.tapi kalau jumpe kau memang aku akan minum kopi banyak2 sebab nak berstory morry banyak dengan kau.

weyh nanti dah uplod vd kau tu kat youtube bagi aku orang second tau dengar kalau tak memang siku aku kene kau tau!

 mood: teringat zaman aku nakal time form1-3..dengan budak atas nilah yang ajar aku! sengal =)

No comments:

Post a Comment