About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Monday, July 25, 2011

Kau jangan cakap

Assalammualaikum.

"Waduh!! kapan yaa akhir sekali cik anggun mengupdate belog ini?haha sudah lupa ya kamu sama aku ? sedih banget sih dengan perubahan diri kamu ini cik anggun."
opss..alalala.. rindunya aku dekat blog nie. tapi nak buat macam manekan.tuntutan yang paling utama sekali study!study! tapi i tak curang ea dengan kamu blog.


Tapi serius waa cakap memang cik anggun tensionnn bebenor dekat sini.nak cakap tension pasal belajar tu takdalah sangat.Sebab basic yang dia ajar tu saya dah belajar dekat sekolah dulu.so just remain balik semula saja.Tapi the most things yang paling paling aku tension dengan sikap budak-budak dekat sini. Tapi serius aku cakap bertuah aku dapat housemate yang sangat2 sayang dengan aku ..haaaaaa *apapontakboleh* tapi budak2 yang lain....huh!




MAMA! i miss sangat2! dulu masuk asrama tapi mama datang 2minggu sekali,tapi nie aku yang kene balik jb,baru dapat jumpa mama.Adik alesya kakak miss u sangat sayang.Haritu call cakap dengan dia,mama cakap mata dia berair dengar suara aku.Alahai adikku.Aku cakap dengan adik nana,tanya bilik aku macam mane?Hahah kejam punya kakak,bukan nak tanya pasal adik tapi pasal bilik!


Dia kata bilik oklah.Selalu kemas.Hahaha kalau aku ada kompem lagi KEMAS!




mood: penat , demam, tension, rindu family!

No comments:

Post a Comment