About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Tuesday, July 5, 2011

Cinta baruku..

Assalammualaikum..


Wah wah kau amani.jumpa cinta baru siapakah? haa haiss benda nie bukan aku nak rancang pun dah terjumpa so tersuka pulak.lama-lama tengok makin aku suka..kalau dulu orang yang aku suka nie cukup perfect, tapi yang baru nie ada sikit cela.tapi aku tak pandang celanya tu.yang penting aku dah suka sangat kat dia.dulu selalu kau nyanyikan untuk aku.sekarang suka lain pulak ea.haa suka apa?berlakon pulak kau ea.tak cakap pun dengan aku.sengaja ea bikin aku makin suka dekat kau. Haiss.. anda berjaya menambat hati saya./

streeeeeeeet!PANGGG!
haa kan dah kene lempang laju2 dengan adik aku .cinta baru yang aku maksudkan tu bukan boyfriend baru la. bf tetap awak sayang saya.Nie cinta baru yang sentiasa menyuruh aku duduk atas sofa dan tengok jer dia.hehe.kalau tak tengok dia satu hari.aiyoo demam merana si peah sorang nie.


tattaraaaa..ninilah dia cinta baru saya mengantikan aaron aziz.haaa tapi aaron u still in my heart babe..haha (lempang laju2).Alahh budak atas nie pelakon kat drama SiJundai. Dia berlakon jadi watak eddy. seorang budak yang gagap.sebenarnye aku minat cerita dia.tapi lama2 tengok budak eddy nie tersuka pulak.lupa dah pasal si aaron tu. (kire sekarang lebihkan dia jer)haha aku siap cakap dekat mama".Nak tak calon menantu gagap tapi macam eddy tu"."mama kenapalah eddy tu hensem sgt mama"."mama nak eddy jugak". Mak aku dah berkerut seribu dahi dia.haha just kidding.tapi adoiai..kenapalah kau berlakon.kan aku petang2 tu tak ley tido sebab mesti nak tengok kau.Grrr!hahaha dulu aku suka tengok dia masa dia masuk satu pertandingan nyanyi .


kebetulan pulak tadi check kat google ada terjumpa pulak gambar dia nie.adoii rambut messy messy. i like!
cute,hensem semua adalah.(haha nie kalau bf baca kompem muke 'manis' je..sorry yer. sayang awak no1 dia 1/2 heheh)

mood: azam pitt.adik aku pon nak suka dia.geram jer denagn budak kecik tu!

1 comment: