About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Sunday, June 19, 2011

DIVA untuk semua.

Assalammualaikum.
DIVA.yeah adik-adik aku semua macam diva popular sejak aku ada dekat rumah nie.Then mentang2 aku ada kat rumah...aku nie kire macam benda untuk dorang buat alasan kalau tak pergi sekolah ke,tusyen ker!ee geramnyer nanti aku tanye jawapan  dorang selamba badak lembu betul jawab "alah kakak penakot so kitorang teman ler" .EE! muke sorang2 mase aku soal siasat tu macam nak aku hempuk jer pakai buah tembikai!Geram tau .kalau pemalas tu ,kakak dia jugak jadi mangsa.Mama bising kadang kat aku jugak kene.Eaa dorang yang malas aku juga yang kene.Takde maknenyer aku takot duduk rumah sendiri.Tapi kalau dorang ada memang tak sunyi aku.Pagi2 tu memang boring sangat2 larh kan.Kalau nak jalan akulah yang menjadi tempat rujukan untuk kami adik beradik nak pakai per .ceh konon nk same colour ler.takpon "kak aku pakai nie ok tak?ada awek terpikat tak" cehh!.Tapi kalau adik2 lelaki aku ada gf aku jadi sangat2 jealous.yelah lepas nie dorang akan lebih pentingkan gf daripd kakak sendiri.


Tapi nanti aku dah jauh,dorang nie semua jugak yang rindu aku hahha.ceh akak pun rindu korang jugak.Lagi2 nanti xda kawan nak tarik-tarik rambut sampai pening hahah.Kalau adik alisya.haaa nie lagi sorang sejak dah pandai cakap.amboi segala benda kau komen yer adik!Klau nana dengan kila,haaa ofc akak rindu korang tidur then mengigau akak kacau sampai korang menangis.hahaha..Kalau adik I akak rindu kalau aku ejek kau "tuuuttt"haha sensort kat public haahh.Ayun haa aku tau kau nanti paling rinu kakak kan cehh konon xnk belajar dengan kakak,tapi tengok UNISEL mule lah tu nak pasang angan-angan  jugak.Kau masuk tempat lain ar.sibuk jadi bodyguard aku jer!

                                                   
Kakak akan rindu korang semua.nanti kakak xda korang pandai2 lah ea hidup.jangan nak sepahkan bilik jer *ceh padahal barang aku yang banyak* Kalau ayun buli korang ko buat jer sepakan maut kakak tu tau.!Kate nak masuk universiti macam kakak kan?so study smart tau.*nak batu api* tak payah sangat nak hard2 belajar nanti tension hahah .ngok punyer kakak.Memang selama nie pon tak penah jauh dengan dorang semua.Aku start jauh dengan adik2 pon mase f4 mase tu masuk asrama tu je.tapi mane jauh sangat.Kalau dorang saje2 lalu depan sekolah aku tu,boley hihi byebye lagi.

- i love u sayang,haha buat kontroversi jer-


 - yang penting baju tu kakak dia yang beli hahaa-

- kakak will miss both of u sebab meroyan,menggila,mengamuk semua dengan kakak-

- and paling2 kakak rindu this little cute baby girl,jangan lupe kakak yang mandikan kau sejak baby sampai baby besar tau!kau lupe siap ko alisya alya! and i will miss ur kiss to me.!-

-dekat rumah akan hilang sorang ahli geng gegurl-(akuler)

-girls only okies!!

-dan korang tidak akan dapat panggil kakak pendek lagi!yeahhh!-

-my boyfriend,my bodyguard, my brother, my enemy semua dia-

-tapi kenyataan korang semua yang akan rindu DIVA yang sorang tu sebab dia dah nak pergi dari rumah tu-
-dan akulah DIVA untuk mereka semua sebenarnya.-

No comments:

Post a Comment