About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Monday, May 30, 2011

We talk about Babies..

Hai .
Lepas sembahyang maghrib..sementara menunggu azan isyak berkumandang tetiba ada idea nak postkan entry pasal reaksi kita sebagai wanita apabila berjumpa bayi atau terjumpa bayi.Owhh gosh! I memang tahu sangat style girl kat luar sana kalau jumpa babies kebetulan pulak tu depan dia ada future mak mertua or future husband.OMG! soo gewdiks! Kenapa aku boleh bezakan, because orang yang obviously about babies dorang akan cool jer.Takdah gopoh sangat. Macam "eaa alololo comelnyer baby nie alala"-aksi sambil mencubit pipi baby tu or dukung dia secara terus-.Ello baby pun tau tau orang yang pegang dia tu ikhlas atau tidak.


Memang tak salah pun kan kalau kita nak tunjukkan yang kita nie memang loving about baby.But berpada pada sudah.Don't look macam over acting.Nenek aku sendiri pun pernah cakap kalau nak sangat tunjukkan keibuan kita nie tak payah tunjuk orang lelaki akan nampak dengan sendirinya.So girls outside there dont too much.Baik kita tunjukkan yang kita nie boleh masak atau tidak.Tapi korang paham jelah ea I nie pon masih dalam proses lagi hihih. So at least aku tak hiprokit. tak pandai masak jujur sudah ..nasib orang tu nak terima sudah.Kenapa aku cakap benda nie .Because i'm so pity with one girl yang aku jumpa dekat Tesco that day. OK maybe she's really cares about babies but so pity when niat baik dia tu her boyfriend macam mengejek dia.Tau tak boyfie dia cakap apa?
 Boy : U tak payah nak tunjuk bagus sangat .Selame I kenal U sejak bila U suka budak2 nie?
Girl : Hello Mr.@#$ dah lupa ea I memang cares about babies tapi U tu jer yang tak nampak 
Boy : Yang U overshadow sgt knp? mak dia xda pape pun mase dia jatuh .U pulak jadi mak angkat dia.


So geramkan ! Aku yang ada kat situ macam nak bagi jer mamat tu tea break dengan kasut saiz 6 aku nie.
Ada ker patut nak sound depan2.Agak arr brother.Kalau kes yang macam nie aku tengok girl tu takda lah sangat over excited like others girl.Dia sempoi jer. Boyfriend dia tu jer yang memang nak kene siku aku free.

p/s : so others sendiri kene mau jaga dirilah ea.kalau korang ok tapi boyfriend korang yang k.o bagi jer penangan siku free.Kompem lepas nie lupa ingatan heheh ; )

2 comments: