About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Sunday, June 19, 2011

Happy Father's Day..

Assalamualaikum.

Baru ada masa nak update pasal hari bapa .Well iku diri aku sendiri tidak ada hari yang istimewa untuk kita mengingati seseorang yang kita sayang.Bagi aku setiap saat,minit,jam,tahun ..kita perlu menghargai orang yang kita sayang.Dan lain orang lain cara untuk kita menunjukkan rasa kasih dan sayang kita kepada orang itu.Bagi aku sendiri,bukan yang suka menunjuk sifat kasih tu.Jenis aku memang aku sayang tapi ada masa jer aku tunjuk.Sebab aku memang seorang yang malu untuk tunjukkan semua tu.Dan aku ada mood sendiri .Kejam kan !Bukan kejam lar tapi rasa tu memang jujur datang dari dalam diri kita.Aku secara jujur memang aku cakap jenis aku bukan yang suka menunjuk sangat,and bergantung kepada mood aku sendiri.Sebab takkan lah hari2 kita buat benda sama kan mesti borin,so nak elakkan boring kenelah buat jarang2.Baru ada felling.

So kembali semula ok kepada tajuk entry hari nie.Nak buat sikit pasal hari bapa.Tengok semua orang dah post,tinggal aku jer belum lagi.So I wish HAPPY FATHER'S DAY to my father.Shamsuri b.Ghazali.
- OMD (owh mak datuk) tu gambar aku dengan ayah aku.Mase nie umur xsilap 4tahun kowt-

Ayah memang seorang yang amat garang,keras kepala.Tapi aku tau kalau anak-anak dia takda bukan mak aku yang rindu tapi dia.Mama selalu cerita kat aku dulu time aku kecik,kire aku nie dimanjakan sangat oleh ayah.Tak pernah marah langsung aku,kalu aku buat sepah nanti adik aku yang kene.Kesian ayun,mama kate ayah start marah aku tima aku darjah 4.Tu yang sekarang nie dia nak marah aku jer,tapi aku apa ada hal,dengarkan sajalah.Sebab karang aku jauh meroyan pulak tetiba rindu nak dengar dia membebel.Aku pulak memang bak kata mama "muke jer anida tapi perangai shamsuri,".Alah mama tu baru dikatakan DNA bersama.Tapi serius ayah walaupun dia garang gilak !!! tapi aku tau nanti dy lah yang rindu aku sangat2 haha.

Ingat lagi dulu time darjah 4,aku memang tak tahu langsung nak ikat tali kasut,dia jugak yang selalu tolong ikatkan.Ayah mane yang sanggup seh nak ikatkan tali kasut anak dah besar tapi tak tahu lagi.Tulah agaknyer aku nie manja sebab dari kecik persekitaran aku yang buat aku macam nie.Kadang2 fikir jugak yang aku nie dahlar anak sulung tapi perangai .masyallah!hahhaa.

- tengok ayah yang potong kek dengan saye ^_^-
- mama i love u mama-
- ayah duduk sebelah saya-

- mama, ayah ,aku(ya allh muke)-
- sila abaikan muka yang hujung sekali berbaju hitam tu yer-

- aku sangat2 bersyukur sebab dikurniakan keluarga ini.Ayah,mama,kakak,ayun,adik I,kila,nana,and alisya alya-
everyday we celebrate father's day,mother's day,teacher's day,childhood's day(betul tak) hahahaha.
LOVE MY family
-AND SELAMAT HARI BAPA AYAH!-

1 comment: