About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Sunday, May 29, 2011

Permintaan yang peliks.

Hyeee..
Sekarang nie kan tengah musim orang cakap pasal Nur Kasih The Movie dan kalau drama ofc larhkan sekarang tengah syok tengok drama Nora Elena..kan. aku sendiri pon tengok dah macam-macam expressi.
   











Tapi sekarang bukan tu yang aku nak cerita.Tengah syok aku tengok dram fav aku tu tetbe fon aku bunyi pulak lagu Fly Me To The Moon.Haisssh ada jer yang ngacau mood aku .Then tengok nama dekat skin fon nama budak #@$%%^^&^&*@#$. Aikk dia nie call aku? Tunggu bulan jatuh kat aku baru dia nak  tau.Then kita niekan rakyat Malaysia yang berbudi bahasa takkan orang call kita nak reject pulaks kan.So..

Amani : Helo ,assalammualaikum.
Orang tu : Ai amani tengah buat per tu? tgk tb ea
Amani : takda nie tengah menganyam ketupat.esok kan raya
Orang tu : ha? eea nak gurau manja pulaks ea kau.

( ea kau dah tau aku tengah buat per lagi mau tanyerr kaa.lagi satu aku nak gurau manje dgn kau aityoo?)

Amani ; haa nie kau tetibe call aku kenape? bulan tak jatuh lagi babe kat aku nie.elok lagi kat awan tu...
Orang tu  : eaa kau nie touching lagi ker aku cakap dulu?alalala memain jer
Amani ; owhh yea?hmm apa dia #@#$%
Orang tu ; aku call nie nak mintak tolong sangat2.

(haa kan aku dah cakap memang bulan alam dia agaknyer dah jatuh kat aku sebab tu dia nak mintak tolong dari aku)

Amani ; haa apa dia kalau aku boleh tolong aku tolong.
Orang tu ; kau ada pakwe tak?

(ea pompuan nie kau dulu cari masalah dengan aku sekarang kau contact aku balik semata-mata tanyer aku ada pakwe tak? dulu kau berlagak dengan aku cakap satu johor nak dengan kau!)

Amani ; haa yer aku ada pakwe kenapa? nak ejek aku?
Orang tu ; amani aku nak mintak tolong boleh tak kau pinjamkan pakwe ko kat aku ?boley?
Amani ; WHAT!!!! NO WAY! TIDAK! kau bukan kenal pon dia siape?!
Orang tu; alahh amani boley arr .dulukan kita kawan .takkan taknak tolong.
Amani : yeahh dulu memang kita kawan tapi lepas kejadian tu aku dah tak kenal kau!dahler kau nak call aku setakat mintak aku tolong kerja gila nie harap maaf yer banyak kat luar tu agensi .

(aku pon terus off.dia keep calling aku.aik minah nie dulu kau berlagak sekarang kau nak pinjam pakwe orang.amboiii! kau pon tak kenal dia .kau sibuk2 apasal!)

p/s : aku baru tau dia nie dah tau aku memang dah ada couple.so kira kes aku nie tak boleh lebih dari dia.Sebab aku baru tau dia nie kire macam kene tinggalkan dengan pakwe lama dia sebab perangai dia yang super playgirl.  So buat budak @#$%^ kau memang kawan lama aku tapi bab nie kau ingat aku nie amani yang dulu ker?!
sorry ea babe!
fuhh mood marah giler babe nie.aku marah sebab dia dahler dulu buat aku macam tu then call aku balik setelah sekian lama just nak tanye tu jer.Ingatkan nak tanyer khabar! Hampeh.

First time dalam hidup dapat permintaan yang peliks!


No comments:

Post a Comment