About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Monday, October 24, 2011

Pengaruh Stanza Cinta

Assalammualaikum.


Hai blog. korang mesti selalu tengok stanza cinta untuk sesiapa yang duduk dekat rumah tu takpon sebab minat gleww dengan aaron aziz.Dekat rumah aku pon dah ada yang sangat glewkan stanza cinta ,tapi yang aku pelik bukan dengan ceritanya sebab kalau ikut umur mesti dia sepatah haram tak paham cerita tu.


U oulss mesti kenal my lilttle sister alesya. Dialah yang gilakan LAGU tema untuk drama tu.Aku punye terkejut dia boley bernyanyi nyanyi lagu alyah tu. wow! macam kakak dia jugak mama kate minat sangat bernyanyi.Semalam aku boring, panggil dia suruh dia nyanyi lagu kisah hati.Dia bukan muke seposen jer,patutla mane budak kecik tu nak tau tajuk,then aku bukak jer lagu tu belom masuk verse pertama dah meloncat loncat macam baru dapat lolipop.


Then time dia tengah berkaroke tu,aku sempat tangkap gambar dia .Tapi alesya tak perasan kalau dia perasan aku pasang webbie,kompem takmau nyanyi dah,bergambar jer sampai dia mengantuk.So uoalss enjoy with the pictures :)





Boleh tengok sendiri kan, muke excitednye dia dapat dengar lagu tu.Aku dekat sebelah nak terburai tengok keletah dia.Belum cukup umur dua tahun dah buat macam macam perangai.Mama siap kate lagi dekat aku yang budak nie kalau duduk rumah orang jaga dia punyalah baik ,tapi kalau balik rumah melayan kerenah dia macam riuh 4orang anak.

* sorry muke annyoing aku*
time nie aku pulak dah mengantuk yang alesya dah xreti ngantuk sebab dah tido petang.

dengan aku sekali bernyanyi semalam . aku suke muke dia yang nie sebab time nie dia tengah tahan menguap.konon nak tahan mengantuk.



ok readers.. last dari alesya. ini muka dia yang betul betul tengah feeling lagu kisah hati. Oh Mak Datin.! sangat comel muke kau adek oit. Love u sayang .
done with this entry -xoxo-

mood: tak sabar :)






No comments:

Post a Comment