About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Tuesday, December 24, 2013

Berakhir segalanya.

Assalammualaikum.


Selama dua tahun setengah aku menuntut ilmu Diploma Pendidikan Pengajian Prasekolah di UNISEL kini telah berakhir.Tunggu nak praktikal,kemudian tamat segalanya tentang dunia diploma. Semua kawan-kawan dalam blog ni mesti dah tau kan aku study dekat negeri mane.Right? Macam-macam yang aku belajar jauh daripada keluarga.Pengalaman duduk asrama lain dengan jauh daripada keluarga yang berbatu batu jauhnya.

Dua tahun dekat negeri orang daripada aku tak tahu menahu ape tu lrt, ape tu ktm hh dekat mane kl sentral? Haa midvalley ade ape je dalam tu,semua orang cakap meatballs IKEA sangat superberb!, kau pernah ade pengalaman panjat gate lrt sebab salah ambik tren? Kau hado pengalaman orang sambut merdeka lepas tu kau teperangkap dengan kawan-kawan sebab nak balik unisel memalam bute? Kau ade masuk flashmob keje gile menari sambut orang keluar dewan dengan basah kuyup panas terik ya Allah.Kau ade satu bas tu semua mat mat bangla vietnam, mnyamar .Aku rase yang takde dalam bas tu cume sweden,new zealend jelah kot.


Hoii itu baru je pengalaman hidup dekat negeri orang.Merantau.Belum lagi pengalaman aku belajar dekat dalam Unisel nih.Bermacam ragam orang aku jumpe, hadapi.Haih kalau doktor psikatri dapat client daripada aduan aku kompem kayoooo.Berat mata memandang, berat lagi hati dan perasaan untuk keluar daripada sini. Setiap permulaan pasti ada pengakhiran. Pertemua tetap ada perpisahan. Sama ada cepat atau lambat,itu semua kerja Allah S.W.T




Haaaaaaaa, lepas ni balik jb selamanya.Insyallah kalau panjang umur dimurahkan rezeki. Aku tak kire nak sambung degree jugak. Insyallah. heeeeee.



No comments:

Post a Comment