About Me

My photo
simple.good girl.student. teacher in the making

Tuesday, December 6, 2011

Perubahan ketara..

Assalammualaikum..

Sangat ketarakah perubahan ku sehingga ada yang menegur ku? Mungkin rakan-rakan tidak perasan tapi.. sedara mara, jiran tetangga? kalau mereka bertanya apa jawapan yang paling sesuai untuk aku menjawab? Lagu Najwa L. "banyak persoalan yang berada diminda,banyak pula kata tanya dan kata kerja..setiap yang berlaku ada kebaikannya harus pejam mata dan cuba apa saja" haiyak! tunggang langgang lagu budak nie aku buat. Oklah korang semua perubahan nie pun bukan besar sangat.. tapi sangat besar effect nya dalam hidup aku yaa semenjak pulang ke jb untuk cuti semester ini. Nak tahu perubahan dari segi apa?




inilah muka aku sewaktu zama persekolahan.. tak silap time nie form 5 tengah nak ambik lesen kereta :) masa nie pipi tak naik lagi..badan oklah maintain beratnya.. yang paling penting .omd! kulitku yang putih itu.. rindunyaa..


Tapi lepas saja habis sekolah..zaman tu pun macam dah habis dalam hidup aku.. haaa rindunya.Lagi-lagi dapat tempat belajar yang cuacanya ya allah teriknya..so habis segala kulit putih mak jemah nie sudah pupus sedikit demi sedikit.. nak tengok perubahan..? nahh ambik nie sebagai bahan bukti.. perubahan ketara...


hoit! hang pi masuk gambar nie pasai apa? adoitai -,-
sat naa anak-anak..








SCROLL DIBAWAH INI MUKA SEBELUM MASUK UNISEL....











SCROLL DIBAWAH INI SELEPAS MASUK UNISEL .. SILA PERHATIKAN PERUBAHAN WARNA KULIT SAYA.. 















HAAA TU DIA CHEQ DAH HABAQ KAT HANGPA SEMUA.. KALAU BAGI HANGPA SEMUA TENGOK GAMBAR PUN ..HANGPA KATA XDA BERUBAH APAPUN HAIH! LAGU NIE SAJALAH.. BIAQ SEDARA MARA CHEQ YANG TENGOK SENDIRI NAAA.. BARU DEPA CAYA..--,   apesal aku cakap orang utara nie.. mampuih karang orang utara baca.. sat kang salah sentences aku yang kena.. hihihi.. peace-,-..  sekarang nie aku doklah berkurung diri dalam rumah takot kulit terkena cahaya matahari ..! ohh tidak!.. daaa

:sedang duduk dalam bilik tidak bukak langsir pun..hanya bukak tingkap sahaja:)

3 comments:

  1. wou panjang nya x pa pa2 pun pakjoe akan bca gak

    ReplyDelete
  2. thank you pkjoe sebab jenguk my bolg :)

    ReplyDelete
  3. ..xpe wlaupun kulit kak amani gelap..tapi xnmpk sgt la..xpe kak amani tetap dalam atiku (lawa,cntek,cute)

    ReplyDelete